KTM X-BOW GT 2022

S-ar putea sa existe masini super sport care se ridica la nivelul acestei descrieri. Fie datorita aspectului spectaculos, fie tehnologiei remarcabile sau a performantelor uluitoare. Ori istoriei pline de traditie. Cu toate acestea, nicio alta masina nu reflecta termenul de „masina super sport” la fel de clar si fara compromisuri precum KTM X-BOW GT. Bazandu-se pe KTM X-BOW R – un model unic in materie de inalta tehnologie, siguranta, dinamica de conducere si aspect – producatorul austriac KTM a creat un vehicul ale carui caracteristici excepționale pot fi experimentate si fara obligativitatea de a purta casca.

115311 EUR TVA inclus

01. MOTOR SI TRANSMISIE

TRANSMISIE

TRANSMISIE

Probata si testata in productia de serie, dar adaptata optim la KTM X-BOW GT: cutia de viteze manuala cu 6 trepte de la Audi are intotdeauna la dispozitie treapta potrivita.

CUPLU

CUPLU

Motorul obtine cuplul maxim de 420 Nm la o viteza de numai 3,200 rpm – facand astfel, in cel mai adevarat sens al expresiei, „o munca foarte usoara”. KTM X-BOW GT cantareste doar 847 kg. Puterea maxima de 300 CP este atinsa la 6.400 rpm.

Cadru spate

Cadru spate

Cadrul din aluminiu este elementul central de sprijin pentru ansamblul motor/cutie de viteze. A fost posibila coborarea intregii unitati cu 19 milimetri, coborand astfel centrul de greutate deja impresionant de jos al lui KTM X-BOW GT cu inca 15 milimetri. Drept consecinta directa, sunt posibile forte de acceleratie laterala si mai mari si viteze si mai mari la viraje.

SCHIMBATOR CU CIZMA IMPERMEABILA

SCHIMBATOR CU CIZMA IMPERMEABILA

Maneta de viteze sportiva cu cizma rezistenta la apa.

COOLER DE INALTA PERFORMANTA

COOLER DE INALTA PERFORMANTA

Produse de inalta calitate, dezvoltate direct de KTM si construite in Austria: radiatoarele de inalta performanta si cooler-ul provin de la WP Radiator.

PACHET DE PERFORMANTA 1

PACHET DE PERFORMANTA 1

Pachetul Performance 1 a fost special dezvoltat pentru KTM X-BOW. Include coborarea motorului, transmisie optimizata si convertor catalitic cu geometrie modificata. Coborarea motorului cu 19 mm coboara centrul de greutate al vehiculului. Mai mult decat atat, suportul de cuplu este atasat de monococa, reducand astfel in mod semnificativ efectul miscarii motorului asupra manevrabilitatii. Acest lucru face ca modelul KTM X-BOW sa fie mult mai lin la schimbarea pozitiilor pedalei de acceleratie. Geometria modificata impune un convertor catalitic nou.

 TOBA DE ESAPAMENT

TOBA DE ESAPAMENT

Sistemul de evacuare sport este simplu de asamblat si coordoneaza nota sonora a vehiculului cu aspectul sau spectaculos.

02. SASIU

MONOCOCA

MONOCOCA

KTM X-BOW este primul vehicul de productie din lume care dispune de monococa realizata in intregime din fibra compozita de carbon - o tehnologie avansata, rezervata pana acum exclusiv masinilor de curse.

SUSPENSIE

SUSPENSIE

Pe axul frontal, sasiul tijei de impingere, derivat direct din lumea curselor de formula - ofera amortizare a compresiei cu setari de viteza mare si joasa, precum si amortizare reglabila la rebound. Toate aceste optiuni de setari sunt disponibile si pentru axul spate, desi aici unitatea de amortizare/arcul este direct atasat la suportul rotii.

ANVELOPE

ANVELOPE

O anvelopa high-performance care combina eficienta de energie si durabilitatea cu placerea extraordinara de a conduce.

SUSPENSIE PERFORMANTA

SUSPENSIE PERFORMANTA

Suspensia performanta de la WP este ajustabila la viteze joase si ridicate.

ARCURILE SUSPENSIEI wp

ARCURILE SUSPENSIEI wp

Impreuna cu guru-ul sasiului si pilotul de test, Loris Bicocchi, suspensia WP a fost implicata in dezvoltarea arcurilor si amortizoarelor pentru KTM X-BOW incă de la inceput. Aceasta expertiza si experienta acumulată cu set-up-ul lui KTM X-BOW sunt perceptibile in modelul „GT” inca din primul moment.

RACING WISHBONES

RACING WISHBONES

Toate bucsele sunt fabricate din poliuretan in loc de cauciuc. Astfel nu doar canalizarea este imbunatatita, ci este redusa in mod considerabil si frecarea. Un finisaj special al rulmentilor asigura ungerea permanenta si miscarea libera. Elasto-cinematica imbunatatita duce la un raspuns mai precis si la o manipulare mai usoara.

 ROTI CU 5 SURUBURI

ROTI CU 5 SURUBURI

Setul de roti KTM din aluminiu garanteaza o impresie sportiva. Setul consta in anvelope fata 2x R17 si anvelope spate 2x R18.

03. AERODYNAMICA & CAROSERIE

DIFUZOR

DIFUZOR

Fluxul de aer este optim in difuzorul din spate, care asigura distributia presiunii pe sub caroserie datorita designului sau asimetric. Acesta genereaza o mare parte din forta aerodinamica.

SUB PODEA

SUB PODEA

Fin imbracata si formata din trei parti: caroseria de curse a KTM X-BOW GT.

CAPACUL MOTORULUI

CAPACUL MOTORULUI

Orificiile mari de aerisire direct peste motorul montat in mijloc nu numai ca asigura o ventilație perfecta, dar contribuie in mod semnificativ la aspectul elementelor caroseriei din spate de pe KTM X-BOW GT.

CAPOTE

CAPOTE

Vederea din fata surprinde print-un aspect incredibil: zonele inguste ale farurilor si capotele, care sunt atasate peste splitter-ul fata intr-un unghi indraznet, fac ca intregul capat frontal al lui KTM X-BOW GT sa arate si mai muscular.

FENDER

FENDER

Aripile, care sunt fabricate din material sintetic, sunt optimizate din punct de vedere aerodinamic.

04. SIGURANTA

ROLL BAR

ROLL BAR

In eventualitatea unei rostogoliri a vehiculului, protectia este garantata de barele din aluminiu integrate in monococa. Suporta incarcaturi de pana la 2.5 ori mai mari decat greutatea vehiculului.

CENTURI

CENTURI

Driver-ul si pasagerul sunt protejati de o centura de siguranta in 4 puncte de la Schroth, utilizata in curse.

FRANE BREMBO

FRANE BREMBO

Sistemul de franare Brembo utilizeaza pe axul frontal o frana cu etrier fix, 4 pistoane, cu disc ventilat intern ce masoara in diametru 305 mm. Unitatea din spate este o frana cu etrier fix, doua pistoane, diametru 262 mm. Asadar, KTM X-BOW GT are nevoie de doar 32.9 metri pentru a frana de la 100 km/h la 0.

PLACUTE DE FRANA TOURING

PLACUTE DE FRANA TOURING

Fie cA este vorba de trafic In interiorul orasului, pe drumuri de tara sau de munte, placutele de frana touring ofera o performanta de franare constanta in toate intervalele de temperatura. De asemenea, reduc zgomotul de franare. La 0,49 μ, coeficientul de frecare este mediu.

CRASHBOX

CRASHBOX

Cutia de protectie de la partea din fata a vehiculului ofera siguranta suplimentara. Datorita constructiei de tip sandwich din carbon-aluminiu, respecta chiar si strictele reglementari ale FIA ​​GT si Formula 3.

LIDER IN TEHNOLOGIE

LIDER IN TEHNOLOGIE

KTM X-BOW este primul vehicul de productie din lume care beneficiaza de monococa realizata integral din fibra din compozit de carbon, o tehnologie de pionerat, rezervata inainte exclusiv masinilor de curse.

05. ERGONOMIE & CONFORT

Volan multifunctional

Volan multifunctional

Volanul multifunctional detasabil, controlat prin infrarosu, este reglabil in inaltime si adancime.

Schimbator si frana de mana

Schimbator si frana de mana

Manetele de viteza si frana de mana din aluminiu anodizat sunt prelucrate CNC intr-un design exclusiv pentru KTM X-BOW.

Scaune scoica Recaro

Scaune scoica Recaro

Scaunele scoica de la partenerul exclusiv al KTM, Recaro, formeaza baza ergonomica pentru uimitoarea aventura de condus la bordul lui KTM X-BOW GT.

Date Tehnice

Motor

  • Motor: TFSI, 1984 cc, DOHC, 16 valve
  • Putere: 300 CP
  • Capacitate: 1984 cmc
  • Combustibil: benzina
  • Cutie de viteze: 6 viteze
  • Rezervor: 40 l

Mecanica

  • Anvelopa fata: 205/40 R17
  • Anvelopa spate: 255/35 R18

Dimensiuni

  • Lungime: 3738 mm
  • Latime: 1915 mm
  • Inaltime: 1202 mm
  • Greutate: 847 KG

General

  • Inmatriculabil: Da
  • An: 2022
  • Culori: negru cu portocaliu
KTM X-BOW GT 2022