2022 KTM RC 390 este o motocicleta Supersports de inalta performanta cu radacini pe circuitul de curse. Dispune de un pachet de tehnologii impresionant, styling inspirat de lumea curselor, caracteristici de manevrabilitate si de o livrare a puterii optima. KTM RC 390 are un pedigree de campion innascut..
2022 KTM RC 390 utilizeaza motorul dovedit 373 cc pe racire cu lichid, monocilindru, 4 timpi cu eficienta maxima. Harti revizuite pentru motor, acceleratie imbunatatita si o livrare lina a puterii - toate acestea insumeaza o unitate de putere cu performanta fara egal.
Datorita acceleratiei si raspunsului ultra-rapid, KTM RC 390 se desprinde de la start direct catre pozitia fruntasa. Un nou sistem Ride-by-Wire inseamna si ca podiumul este mai aproape cu ajutorul hartilor de motor mai precise, controlului tractiunii si beneficiul optional Quickshifter+.
Chiulasa de pe KTM RC 390 produce mai multa putere, insa isi pastreaza fiabilitatea legendara.
Imprumutand din designul inspirat de MotoGP RC16, evacuarea din otel si cu toba din aluminiu nu doar ca arata diferit, ci si ii confera lui KTM RC 390 o nota acustica deosebita.
Control maxim fara efort.
Fluxul de aer imbunatatit ii ofera lui KTM RC 390 temperatura potrivita pentru performanta crescuta, tur dupa tur.
Un nou cadru usor salveaza 1,5 kg fata de modelul precedent, utilizand un cadru trellis si un subcadru. Datorita cadrului optimizat, 2022 KTM RC 390 beneficiaza de stabilitate marita. Rezultatul? Timpi mai rapizi tur dupa tur.
2022 KTM RC 390 utilizeaza un setup nou la nivel de suspensii, oferind credibilitate pentru a se afirma in curse. Specificatii pentru suspensii nemaintalnite pe segmentul sub-400 cc superpsports.
KTM RC 390 aduce tehnologia sportsbike folosita pe modelele mai mari datorita dotarii cu o furca inversata pe fata 43 mm WP APEX, ajustabila. De asemenea, este la fel de manevrabila. Optimizarile la nivelul furcii fata salveaza din greutatea din partea frontala.
Amortizorul WP APEX ajustabil pe spate va permite sa transformati modelul KTM RC 390 in partenerul perfect pentru circuit.
KTM RC 390 are in dotare o frana fata pe disc 320 mm, etrier cu patru pistoane BYBRE si o frana pe disc 230 mm, etrier cu 1 piston pe spate. Impreuna, acestea permit cea mai buna posibil decelerare. De asemenea, salveaza 960 grame si pot fi exploatate la maxim cu ajutorul tehnologiei ABS.
Noul design bionic al jantei are mai putine spite, imbunatatind nu doar caracteristicile de manevrabilitate, ci salvand, totodata, o greutate masiva de 3,4 kg. Mai rapid pe circuit, mai durabil pe strada.
Designed on the track to chase down lap times and give riders their perfect setup, these clip-on handlebars feature 10mm of height adjustment, so when the race is over they can be raised for more relaxed, everyday applications.
Noua sa a lui KTM RC 390 are un profil imbunatatit pentru a nu restrange miscarile riderului si este fabricata din spuma subtire cu forma ergonomica pentru confort crescut. Materialul dur de la exterior a fost adaugat pentru a oferi aderenta indiferent de conditiile de vreme.
The KTM RC 390 boasts a rider-centric layout, designed to give riders maximum contact with the bike, without restricting their movement. The knee area is ergonomically developed to be as narrow as possible with the largest possible contact area for optimum control when on the edge.
Noi si usoare, scaritele pentru picioare dispun de geometria optima.
Folding foot levers prevent unwanted breakage in the event of a fall over, but also ensure the bike stays on-line and undisturbed should you scrape the pegs at big lean angles.
KTM RC 390 preia elemente din designul lui KTM RC16 atat ca stil, cat si ca ergonomie si aduce optiuni de culoare de inspiratie Factory Racing.
Complet reproiectata, caroseria inspirata de curse ofera protectie anti-vant de top in clasa sa si permite viteze mai mari datorita aerodinamicii optimizate create cu ajutorul simularilor CFD (Computational Flow Dynamics).
Simbolul KTM Supersports, motocicleta KTM RC 390 detine un ecran aerodinamic pentru cea mai buna protectie impotriva vantului, incorporat ingenios in noul far frontal LED cu lumini de zi cu LED (Daylight Running Lights - DRL) si indicatoare integrate pentru vizibilitate optima.
Noul rezervor mai mare de capacitate 13.7 litri este inspirat de motocicleta de curse KTM Moto3 si ofera capacitate best-in-class. Acest lucru, in combinatie cu consumul redus de combustibil al lui KTM RC 390 inseamna ca veti putea ajunge mai departe, mai repede.
Noile oglinzi pliabile sunt mai late pentru a oferi vizibilitate mai eficienta si sunt mai ascutite pentru a asigura ergonomie imbunatatita. Sunt, de asemenea, mai practice, putand fi pliate cu un profil mai ingust atunci cand faceti manevre in spatiile inguste sau cand parcati.
Noul instrumentar de bord TFT ofera toate informatiile importante de care aveti nevoie si va permite sa personalizati ce vreti sa vedeti prin intermediul comutatorului intuitiv. Senzorul adaptat la lumina ambientala inseamna si ca ecranul se ajusteaza automat in functie de schimbarea conditiilor de lumina, astfel incat veti beneficia de vizibilitate perfecta, zi si noapte.
O abordare cu incredere a provocarilor - Motorcycle Traction Control reactioneaza in cateva milisecunde daca viteza rotationala a rotii din spate este disproportionata intr-o anumita situatie de pilotare. MTC reduce riscurile alunecarii. Acest lucru inseamna ca riderii se pot bucura de puterea lui KTM RC 390 atat pe pista, cat si pe strada.
KTM RC 390 este echipat cu sistem Cornering ABS pentru a asigura performanta maxima la franare in orice conditii. Acest lucru le permite pilotilor sa foloseasa puterea franelor BYBRE la maxim atunci cand executa un viraj.
KTM RC 390 beneficiaza de modul SUPERMOTO ABS prin intermediul caruia pilotul are mai multa libertate cand vine vorba de franare dura, fara compromisul sigurantei. ABS-ul este dezactivat pentru roata din spate.
Schimba vitezele ca un profesionist la bordul lui KTM RC 390 cu ajutorul dotarii optionale cu QUICKSHIFTER +, ce iti permite sa schimbi vitezele fara sa folosesti ambreiajul. Acest lucru inseamna sa schimbi treptele mai rapid, sa obtii tractiune imbunatatita pentru roata din spate si o acceleratie mai lina. Plus sunetul distinctiv pe circuit.
Datorita afisajului TFT, KTM RC 390 se poate conecta la KTM MY RIDE, ceea ce le permite pilotilor sa isi conecteze smartphone-ul via aplicatia KTM MY RIDE, cu acces la muzica si apeluri telefonice fara a-si desprinde mainile de pe ghidon.
Noul far frontal LED lumineaza calea lui KTM RC 390. Pachetul este completat de lumini de zi si garanteaza vizibilitate optima si un look distinctiv care se potriveste modelului din gama KTM. A Farul spate ascutit LED taillight completeaza designul.