KTM RC 390 2022

2022 KTM RC 390 este o motocicleta Supersports de inalta performanta cu radacini pe circuitul de curse. Dispune de un pachet de tehnologii impresionant, styling inspirat de lumea curselor, caracteristici de manevrabilitate si de o livrare a puterii optima. KTM RC 390 are un pedigree de campion innascut..

6727 EUR TVA inclus

01. MOTOR & EVACUARE

MOTOR

MOTOR

2022 KTM RC 390 utilizeaza motorul dovedit 373 cc pe racire cu lichid, monocilindru, 4 timpi cu eficienta maxima. Harti revizuite pentru motor, acceleratie imbunatatita si o livrare lina a puterii - toate acestea insumeaza o unitate de putere cu performanta fara egal.

Performanta

Performanta

Datorita acceleratiei si raspunsului ultra-rapid, KTM RC 390 se desprinde de la start direct catre pozitia fruntasa. Un nou sistem Ride-by-Wire inseamna si ca podiumul este mai aproape cu ajutorul hartilor de motor mai precise, controlului tractiunii si beneficiul optional Quickshifter+.

Chiulasa

Chiulasa

Chiulasa de pe KTM RC 390 produce mai multa putere, insa isi pastreaza fiabilitatea legendara.

Evacuare

Evacuare

Imprumutand din designul inspirat de MotoGP RC16, evacuarea din otel si cu toba din aluminiu nu doar ca arata diferit, ci si ii confera lui KTM RC 390 o nota acustica deosebita.

Ambreiaj

Ambreiaj

Control maxim fara efort.

Racire

Racire

Fluxul de aer imbunatatit ii ofera lui KTM RC 390 temperatura potrivita pentru performanta crescuta, tur dupa tur.

02. SASIU

Cadru

Cadru

Un nou cadru usor salveaza 1,5 kg fata de modelul precedent, utilizand un cadru trellis si un subcadru. Datorita cadrului optimizat, 2022 KTM RC 390 beneficiaza de stabilitate marita. Rezultatul? Timpi mai rapizi tur dupa tur.

Suspensie

Suspensie

2022 KTM RC 390 utilizeaza un setup nou la nivel de suspensii, oferind credibilitate pentru a se afirma in curse. Specificatii pentru suspensii nemaintalnite pe segmentul sub-400 cc superpsports.

Furca Fata

Furca Fata

KTM RC 390 aduce tehnologia sportsbike folosita pe modelele mai mari datorita dotarii cu o furca inversata pe fata 43 mm WP APEX, ajustabila. De asemenea, este la fel de manevrabila. Optimizarile la nivelul furcii fata salveaza din greutatea din partea frontala.

Amortizor spate

Amortizor spate

Amortizorul WP APEX ajustabil pe spate va permite sa transformati modelul KTM RC 390 in partenerul perfect pentru circuit.

Frane

Frane

KTM RC 390 are in dotare o frana fata pe disc 320 mm, etrier cu patru pistoane BYBRE si o frana pe disc 230 mm, etrier cu 1 piston pe spate. Impreuna, acestea permit cea mai buna posibil decelerare. De asemenea, salveaza 960 grame si pot fi exploatate la maxim cu ajutorul tehnologiei ABS.

Anvelope

Anvelope

Noul design bionic al jantei are mai putine spite, imbunatatind nu doar caracteristicile de manevrabilitate, ci salvand, totodata, o greutate masiva de 3,4 kg. Mai rapid pe circuit, mai durabil pe strada.

03. ERGONOMIE

Ghidon

Ghidon

Designed on the track to chase down lap times and give riders their perfect setup, these clip-on handlebars feature 10mm of height adjustment, so when the race is over they can be raised for more relaxed, everyday applications.

Sa

Sa

Noua sa a lui KTM RC 390 are un profil imbunatatit pentru a nu restrange miscarile riderului si este fabricata din spuma subtire cu forma ergonomica pentru confort crescut. Materialul dur de la exterior a fost adaugat pentru a oferi aderenta indiferent de conditiile de vreme.

Rider Contact

Rider Contact

The KTM RC 390 boasts a rider-centric layout, designed to give riders maximum contact with the bike, without restricting their movement. The knee area is ergonomically developed to be as narrow as possible with the largest possible contact area for optimum control when on the edge.

Scarite pentru picioare

Scarite pentru picioare

Noi si usoare, scaritele pentru picioare dispun de geometria optima.

Footlevers

Footlevers

Folding foot levers prevent unwanted breakage in the event of a fall over, but also ensure the bike stays on-line and undisturbed should you scrape the pegs at big lean angles.

04. CAROSERIE & GRAFICA

Inspirat de MotoGP

Inspirat de MotoGP

KTM RC 390 preia elemente din designul lui KTM RC16 atat ca stil, cat si ca ergonomie si aduce optiuni de culoare de inspiratie Factory Racing.

Caroserie

Caroserie

Complet reproiectata, caroseria inspirata de curse ofera protectie anti-vant de top in clasa sa si permite viteze mai mari datorita aerodinamicii optimizate create cu ajutorul simularilor CFD (Computational Flow Dynamics).

Ecran & Far LED

Ecran & Far LED

Simbolul KTM Supersports, motocicleta KTM RC 390 detine un ecran aerodinamic pentru cea mai buna protectie impotriva vantului, incorporat ingenios in noul far frontal LED cu lumini de zi cu LED (Daylight Running Lights - DRL) si indicatoare integrate pentru vizibilitate optima.

Rezervor

Rezervor

Noul rezervor mai mare de capacitate 13.7 litri este inspirat de motocicleta de curse KTM Moto3 si ofera capacitate best-in-class. Acest lucru, in combinatie cu consumul redus de combustibil al lui KTM RC 390 inseamna ca veti putea ajunge mai departe, mai repede.

Oglinzi

Oglinzi

Noile oglinzi pliabile sunt mai late pentru a oferi vizibilitate mai eficienta si sunt mai ascutite pentru a asigura ergonomie imbunatatita. Sunt, de asemenea, mai practice, putand fi pliate cu un profil mai ingust atunci cand faceti manevre in spatiile inguste sau cand parcati.

05. SOFTWARE & ELECTRONICA

Display TFT & Comutator

Display TFT & Comutator

Noul instrumentar de bord TFT ofera toate informatiile importante de care aveti nevoie si va permite sa personalizati ce vreti sa vedeti prin intermediul comutatorului intuitiv. Senzorul adaptat la lumina ambientala inseamna si ca ecranul se ajusteaza automat in functie de schimbarea conditiilor de lumina, astfel incat veti beneficia de vizibilitate perfecta, zi si noapte.

MTC

MTC

O abordare cu incredere a provocarilor - Motorcycle Traction Control reactioneaza in cateva milisecunde daca viteza rotationala a rotii din spate este disproportionata intr-o anumita situatie de pilotare. MTC reduce riscurile alunecarii. Acest lucru inseamna ca riderii se pot bucura de puterea lui KTM RC 390 atat pe pista, cat si pe strada.

ABS la viraje

ABS la viraje

KTM RC 390 este echipat cu sistem Cornering ABS pentru a asigura performanta maxima la franare in orice conditii. Acest lucru le permite pilotilor sa foloseasa puterea franelor BYBRE la maxim atunci cand executa un viraj.

Supermoto ABS Mode

Supermoto ABS Mode

KTM RC 390 beneficiaza de modul SUPERMOTO ABS prin intermediul caruia pilotul are mai multa libertate cand vine vorba de franare dura, fara compromisul sigurantei. ABS-ul este dezactivat pentru roata din spate.

QUICKSHIFTER+

QUICKSHIFTER+

Schimba vitezele ca un profesionist la bordul lui KTM RC 390 cu ajutorul dotarii optionale cu QUICKSHIFTER +, ce iti permite sa schimbi vitezele fara sa folosesti ambreiajul. Acest lucru inseamna sa schimbi treptele mai rapid, sa obtii tractiune imbunatatita pentru roata din spate si o acceleratie mai lina. Plus sunetul distinctiv pe circuit.

KTM MY RIDE

KTM MY RIDE

Datorita afisajului TFT, KTM RC 390 se poate conecta la KTM MY RIDE, ceea ce le permite pilotilor sa isi conecteze smartphone-ul via aplicatia KTM MY RIDE, cu acces la muzica si apeluri telefonice fara a-si desprinde mainile de pe ghidon.

Iluminare LED

Iluminare LED

Noul far frontal LED lumineaza calea lui KTM RC 390. Pachetul este completat de lumini de zi si garanteaza vizibilitate optima si un look distinctiv care se potriveste modelului din gama KTM. A Farul spate ascutit LED taillight completeaza designul.

Date Tehnice

Motor

  • Motor: 1 cilindri, 4 timpi
  • Putere: 44 CP
  • Capacitate: 373 cmc
  • Combustibil: benzina
  • Cutie de viteze: 6 trepte
  • Rezervor: 13.7 l
  • Racire: cu lichid
  • Sistem pornire: Electric

Mecanica

  • Suspensie fata: WP APEX 43
  • Suspensie spate: WP APEX - Monoshock
  • Frana fata: 1 disc 320mm
  • Frana spate: 1 disc 230mm

Dimensiuni

  • Greutate: 155 KG
  • Inaltime sa: 824 mm
  • Garda la sol: 158 mm

General

  • Inmatriculabil: Da
  • An: 2022
KTM RC 390 2022